RSS
Ez az oldal elsősorban a családom és barátaim számára jött létre, hogy mindig tudják merre járok és mit csinálok :D Jó olvasgatást! Orsi

Orsi is dolgozik

Ezen a héten, hétfőn beregisztráltunk engem is ahhoz az ügynökséghez, ahol a Csaba van. Őt már ismerik ott ugye, szóval magammal vittem, hátha lesz egy kis protekció így... hát volt ;) ugyanis, csak úgy lehet regisztrálni, ha bemutatod az összes melós ruhád. Lányoknál ez fekete szoknyát, nadrágot, mellény,csokornyakkendőt, fekete és fehér blúzt és persze kiscipőt jelent. De nagyon szigorúan nézik, minden szarba belekötnek és ameddig nem stimmel minden,addig szóba se állnak veled . Én a Csaba mellényét és csokinyakiát vittem, fehér blúzt meg otthonról hoztam még, feketét meg itt vettünk. Hát mondam se kell, hogy nem voltak jók  a blúzok, mert hogy nem "man style" vagyis nincs legfelül gombja... de a csaj, aki velünk foglalkozott, ránk kacsintott és azt mondta, hogy még aznap délután vegyünk újat, mert ettől függetlenül holnap már elküld trainingre. Ennyit arról, hogy milyen jó, hogy ott volt a Csaba (mások négyszer, ötször mennek vissza, mire minden stimmel...) Szóval délután vettünk nekem mellényt meg blúzokat. 
Kedden és szerdán a Hotel Hilton Olympia-ba mentem trainingre. Reggel 7re mentem, szóval 5kor már elindultunk itthonról, jah igen a cica volt olyan rendes és elkísért... Beértem, elmentem átöltözni, majd "rábíztak" a főpincércsajra, aki hihetetlenül kedves volt velem egész nap. Mindent megmutatott, elmagyározott, ha valamit mégse jól csináltam, akkor tök kedvesen kijavított. Bár minden nagyképűség nélkül,  nagyon gyorsan belejöttem. A többi munkatárs is nagyon rendes, barátságos volt, mindenki érdeklődött, hogy kivagyok, mivagyok (pedig több tucat ember fordulhat ott meg, aki csak 1-2napra megy hozzájuk). Második nap  már nem is kellett semmit mondani, mindent tudtam, hogy mi hogy megy és csak csináltam  a dolgom. Szerdán már voltak magyarok is a felszolgálók között, 3srác, az egyik egy nagyképű majom, a többi meg tök aranyos. Szóval összeségében nagyon nagyon jól érezetem magam és úgy érzem a többiek is megkedveltek. A nap végén megkérdezetm kell-e jönnöm még (mert ez úgy megy, hogy ha jó vagy, akkor a hotel azt mondhatja, hogy te kellesz nekünk és akkor ad neked napokat, nem pedig sz ügynökségnek szól, hogy küldjenek embert) Szóval megkérdezetm a supervisort és ő azt mondta, hogy ő akarja, hogy menjek hozzájuk dolgozni, de hogy ezt még meg kell beszélnie egy feletesével. Elkérte a számom és azt mondta, hogy majd jelentkeznek, mert úgyis péntektől van a beosztás.
Csütörtökön vártam a hívásukat, de nem hívtak... :( viszont aznap elintéztük az NI Number-ünket, erről majd egyszer mesélek. 
Pénteken bementem az ügynökségre, mert ha nem "kellesz" a hotelnek, akkor be kell menni kora reggel az irodába és megkérdezni, hogy van e meló. És ilyenkor ott ülsz órákon át, hátha bejön valami meló.... Már volt ott egy lány, akivel hamar beszélgetésbe elegyedtünk, ő is magyar volt és ő is épp befejezte a trainingjét. Ő csütörtökön ott ült 4 órán át és nem kapott semmi munkát. Nagyban beszélgetünk, amikor jön a nagygoré és mondja, hogy kell neki egy reggeliztető pincérlány és kérdezi a munkatársait, hogy melyik lány a jobb.... Mi ugye azonos szinten voltunk, mert még egyikünk se dolgozott, csak trainingen volt. Ez egyik ott dolgozó mondta, hogy én, mire a főnök megkérdezte miért, majd hirtelen oroszra váltottak. A lényeg, hogy én kaptam meg a munkát, szombatra és vasárnapra 4órát egy kis hotelbe. 
Ma reggel 6.30ra menetem, ott is volt egy magyar csaj, pont öltözünk vele át, amikor csöng a telefonom. Felveszem és az a magyar srác volt,akivel jóba lettem a hiltonban, és kérdezi, hogy hol vagyok, mert a hiltonba várnak rám, hogy menjek dolgozni....Jó mi?? Csak épp elfelejtettek szólni, hogy szombattól szerdáig minden nap mennem kellene. És ha nincs a magyar srác sose tudom meg, hogy várnak rám?? Én meg már kivoltam, hogy nem kellek a hiltonnak, pedig nagyon nagyon akartam, hogy mehessek oda.
A lényeg, hogy ma eldolgozgattam ezen a kis helyen, aztán átmentem a hiltonba, hogy beszéljek valakivel. Nagyfőnökkel nem tudtam beszélni, de elmondtam, hogy mi a szitu. Azt mondták, hogy nem baj, próbáljam lemondani a holnapi melót, mert nagy szükség lenne vasárnap a munkámra náluk, de ha nem sikerül,telefonáljak be és akkor majd hétfőn megyek hozzájuk. Persze, hogy nem tudtam elérni az ügynökséget, szóval nem tudtam lemondani a másik helyet. Annyira nem baj, mert ott is nagyon rendesek voltak hozzám, meló után megkérdezték, hogy akarok-e enni valamit az english breakfastből, mert akkor megcsinálja nekem a chef, meg a borravalóból is kaptam és a magyar csajjal is jól elvoltunk, szóval holnap reggel irány újra a Barkston Gardens, hétfőn meg a Hilton.... :D


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése