RSS
Ez az oldal elsősorban a családom és barátaim számára jött létre, hogy mindig tudják merre járok és mit csinálok :D Jó olvasgatást! Orsi

Mindennapok

Dolgosan, szorgosan telnek napjaink, de próbálunk minél több életet belevinni. 
Múlt pénteken megkaptam életem első checkjét :) ez alkalomból, és mert már régóta tervezem, elvittem Csabát élete első Starbuckos kávéjára. Tudni kell, hogy itt szó szerint minden utcasarkon van egy kávézó, szóval keresgéltünk egy darabig míg találtunk egy szimpatikusat (azt akartam, hogy nagyon jó élményként maradjon meg benne...) Ebből persze az lett, hogy kissé feszülten érkeztünk meg a hőn áhított helyre, ahol a Csaba szakított  a szokásával, és nem egy espresszót, hanem valami új fajta kávét kért, sajnos... ő ugyanis utálja ezeket a híg amerkai kávékat és pont egy ilyet kapott... én se maradtam a szokásos chai latte-nál, caramel macchiatot kértem, amivel nem is lett volna baj, csak a méretével. Közepeset kértem, de az itt 5decit jelent, alig bírtam magamba tuszkolni. Az egyetlen kifogástalan dolog a citromos-mákos muffin volt - valami mennyei volt!! Szóval ennyit a Starbucksról és a Csabáról, de senki ne aggódjon én ettől függetelenül nagy rajongója maradtam :) Jah, ha már itt tartunk, azt az infót kaptam, hogy hamarosan nyílik az első Starbucks Budapesten.

Egy este pedig elmenetük a Chelsea stadionhoz, mert pont egy nagy rangadó volt (Cheasea- Inter) Nem volt jegyünk, csak a hangulatért menetünk. Kicsit késve értünk oda és a meccs már elkezdődött,szóval a legtöbb ember már benn volt, de ettől függetelenül érdemes volt elmenni. Ugyanis odafele menet  a fél várost átszeltük, szóval egy emeletes busz első sorából élvezhettünk a tipikus "London by night" feelinget ;) 

Egy másik délután meg ellátogattunk egy nagyon híres, 150éves múltra visszatekintő, 5emeletes játékboltba  a Regent Streeten. Hát amit ott láttunk leírhatatlan... a bolt bejáratánál beöltözött figurák és bohócok fújnak szappan buborékokat, benn meg bűvésztől elkezdve minden van. Az eladók mutogatják a dolgokat, mindent ki lehet próbálni, megfogni stb. Szóval nagy élmény volt.

Tettem fel új képeket...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése