RSS
Ez az oldal elsősorban a családom és barátaim számára jött létre, hogy mindig tudják merre járok és mit csinálok :D Jó olvasgatást! Orsi

Hilton Olympia

Az elöző bejegyzésemben már említettem, hogy bekerültem a Hotel Hilton Olympia teamjébe. Hétfő reggel 7kor már ott kezdetem. Ez azt jelenti, hogy 4.40kor kelek fel, 5.15körül hagyom el a lakást és egy átszállással körübelül másfél óra alatt érek be. Elég durván hangzik, tudom, de igazság szerint mégis nagyon örülök ennek a munkának. Bemegyek, átöltözök, iszom egy kávét, esetleg eszek egy piritóst és már kezedek is. 
Úgy kell elképzelni, hogy minden asztal meg van terítve (evőeszköz, vaj, lekvárok, cukor...) és amikor jön a vendég akkor csak azt kell megkérdezni, hogy kávét, teát vagy naracslét kér-e, aztán majd ő kiszolgálja magát a pultról (ahol persze ott áll a chef és segít ha kéne). Aztán meg körbe kell sétálgatni a naracslével, kávéval, hogy kérnek-e még. Amikor meg végzett valaki, akkor leszedni az asztalt és újra teríteni. Elég egyszerűen hangzik ez az egész, ugye? Ám de, amikor egy reggeli alatt 500 vendég fordul meg, akkor már más a helyzet... ezeket a reggeleket hívják itt "busy"nek. 10re kb lemegy a reggeli, akkor meg át kell teríteni ebédre, vacsira, illetve eltörölgetni a poharakat, tányérokat, evőeszközök.
Ennyi nagyából a munka, de ezt még kiegészíti ezer apróság amire figyelni kell (ne fogyon el az evőeszköz, a kávé, bevinni a koszos dolgokat a konyhára stb.) De mondom nekem bejön, pörögni kell éléggé, mégis valahogy jó a feeling :D  Mindig péntektől van a beosztás, erre a hétre 5napot kaptam, következőre már 6ot, szóval tökre örülök, így legalább nem kell más melót bevállalnom estére. 

Felrakok pár képet a bárról és az étteremről,amit a Hilton oldaláról szettem le:

 
És végül a team... 
(amiről  hiányzik két ember és három már nem is dolgozik velünk)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése