RSS
Ez az oldal elsősorban a családom és barátaim számára jött létre, hogy mindig tudják merre járok és mit csinálok :D Jó olvasgatást! Orsi

Mostanság

Amióta anyu hazament másról se szól az életünk, csak a  munkáról... De van egy jó hírem, felvettek abba a hotelbe a bárba dolgozni, ahol a Csaba van :D Először úgy volt, hogy csak 1-2este kéne menni besegíteni, de az első este után már fel is kerültem a beosztásra 5nappal. Az egyetlen probléma csak az, hogy ez nagyon hirtelen jött és még mennem kéne a Hiltonba is... csinálnám én a kettőt együtt egy hétig, de az a baj, hogy van 3nap,a mikor 11-30re kéne menni a bárba, de nekem 12ig a hiltonban kéne dolgoznom... Szóval most nem tudom még, hogy hogy fogom megoldani... de én mindenképp a bárba akarok menni. Majd beszámolok a fejleményekről.
A másik jó hír, hogy jön ki az Ancsi és az Iván június elején :D :D nagyon örülök neki, mert szerintem mindkettőjüknek nagyon  fog tetszeni London. Ivánnak a sok jobbnál jobb technikai múzeum, Ancsinak meg a shoppingolási lehetőségek, na meg persze az az elképesztő ÉLET ami itt van. 
Mára ennyit, de folytatás következik...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Bernadette írta...

Szia!

Szeretnék átnyújtani neked blogos elismerést, amelyről bővebben nálam tájékozódhatsz:

http://vilagesegyebkatasztrofak.blogspot.com/2010/07/blogos-dolgok.html

Kellemes nyarat és jó blogolást! :)

Bernadette írta...

Nagyon örömömre szolgál, hogy értesíthetlek, hogy neveződtél a Liebster Blog Award-ra! :)

http://vilagesegyebkatasztrofak.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html

Megjegyzés küldése