RSS
Ez az oldal elsősorban a családom és barátaim számára jött létre, hogy mindig tudják merre járok és mit csinálok :D Jó olvasgatást! Orsi

Madam Tussauds

Hát ez a nap is eljött!!! Végre elmentünk a Madam Tussaudsba!!! Aki ismer, az tudja, hogy amióta kinn vagyunk csak erre vágytam, hogy végre elmenjünk.
Azt is mindenki tudja, hogy az ez egyik legdrágább mulatság Londonban, 25font a belépő (kb 7500Ft) ezzel kb egy árba van még a London Eye.... De mi arra jutottunk, hogy nem számít, ha már itt vagyunk, akkor kerül amibe kerül bemegyünk. Igen ám, de a nagy kérdés az az volt, hogy mikor. Ugyanis nincs az az isten, hogy mi ugyanazon a napon legyünk szabadnaposok. De ugye mindketten olyan 12-1körül végzünk, szóval ha mást nem, akkor elmegyünk egyik délután. Lázas tervezgetésbe voltunk, hogy melyik nap legyen, mert ugye nem akartuk, hogy sokan legyenek, amikor is ez egyik kolléganőmmel, Eszterrel voltunk vásárolni és a blokk mellé egy kupon füzetet kaptunk, amivel egy áráért ketten lehet bemenni a Madam Tussaudsba :D :D :D  (így aztán már a Csabának is jobban megjött  a kedve :D
Nagyon jól időzítettünk, ugyanis potom 20perc sorban állás után végre bejutottunk!!!!! Még annyit az időzítésről, hogy 1-2hete látható csak Robert Pattinson, szóval nem is érte volna meg előbb menni, mert akkor mehettünk volna valamikor újra... :D  (gyengébbek kedvéért, ő a Twilight Saga sztárja)
Szóval teremről teremre egyre jobban éreztük magunkat, Csabával nem tudom mi volt, de ő is hihetetlenül élvezte és magából kikelve pozólgatott, több kép készült róla mint rólam ;) 
Nagyon hosszú lenne most leírni, hogy kiket és miket láttunk, meg hogy milyen volt a "Scream" részeleg, elég annyit róla, hogy én néhány lépés után ki akartam jönni, mert  elég félős vagyok, de akkor már késő volt és nem lehetett, szóval végig kellett mennünk ezen az ijezgetős szakaszon is (néha teli torokból síkoltottam, annyira megijedtem...) a végén meg egy kis taxi szerűségbe ültettek és az vitt végig minket "London történelemén" de ezt se nagyon lehetne itt leírni, majd szóba... 
Íme néhány kép...
Sorban állás közben...
És a várva várt pillanat...Robert Pattinsonnal  <3
Mondtam, hogy a Csaba jól érezete magát...
 
Nekem nagyon tetszik ez a kép :D

További képek a gallériában..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése